tirsdag 3. juli 2012

Bakhagen i begynnelsen av juli

Slik ser blomstringen ut i bakhagen nå. Løvemunn og pyntekorg har såvidt begynt å blomstre og prydtobakk Lime står på sitt fineste. Gressene har blitt riktig store og vaier i vinden.


 Pyntekorg Cosmos bipinnatus purple. Den ble rosa. Håper de andre blir mer purpurfarvede.

Siste akeleie i hagen.

Den hvite Agapanthusen er hagens dronning.

Jeg elsker Lime- fargen. Det er noe optimistisk og vårlig over den.

Chrysantemumen strekker seg langt.
Jeg hadde forestilt meg noe litt mer bunndekkeaktig, men den er søt da.
Løvemunnen Antirrhinum majus royal bride vil jeg så til neste år også.
Sneglene har ikke rørt den og den skal bli hele 90 cm høy!

Det er deilig ute nå med noe som ligner sommervarme.

Ha en fortsatt fin dag!

6 kommentarer:

  1. Så frodig og fint du har det!

    SvarSlett
  2. Så flott det er i hagen din! Agapanthusen var virkelig som en dronning ja :-)

    SvarSlett
  3. Har du lyckats dra upp Chrysanthemum från frö, eller har du köpt en planta? Den är fantastiskt vacker!1

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlett
  4. Du verden så flott blomstring! Her var det virkelig mange lekkre planter!
    Løvemunn har jeg aldri hatt, og heller aldri sådd før. Men dem er jo så flotte, så jeg må nok vurdere disse til våren igjen!

    Nyt blomstringen! Klem

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott hage du har, takk for titten!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...