onsdag 19. februar 2014

Mini-redskap

Er dette et leketøysett med hageredskaper? Neida, dette er mitt nyeste innkjøp til "såavdelingen" i kjelleren. Kjekt å ha for såing og prikling selv om man like gjerne kan bruke en plastkniv eller blyant. Føler likevel at det er mer praktisk og hyggelig med dette pene utstyret som er fra Nelson Garden (Gjennestad). Når jeg tenker etter, så er det helt greit å kalle dette et leketøysett, for jeg leker meg så absolutt når jeg steller med såplantene :)
Minispaden innviet jeg med å sette ned disse stiklingene av Rosmarin. De to pinnene i potta bruker jeg til å holde oppe en liten brødpose som tres over.

Tre blå klokkeranker har spirt, jippi! Skjønner nå at det hadde vært lurt å så dem i hver sin lille potte. Dette er nemlig kraftige frøplanter og snart blir det prikling.

Hagehilsen fra Vigdis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...