fredag 5. juli 2013

To fantastiske roser


Jeg er ikke spesielt opptatt av roser og som regel har jeg ikke noe problemer med å gå rett forbi dem på hagesenteret uten å bli fristet til å kjøpe. Men de to sortene som jeg viser i dag syns jeg er lekre. 

 Rhapsody in blue har akkurat denne fargen som på bildet. 

 Fra Helen Dillon's hage. (jeg må ha et vannspeil i hagen!)

Denne var helt ny for meg og jeg falt pladask for den nydelige mursteinsrøde fargen. Tok bilde av den i botanisk hage i Dublin. Noen som har sett den i Norge?

Ha en god helg!
Hagehilsen fra Vigdis

1 kommentar:

  1. Så fint det var med Rapshody in Blue sammen med lilla allium! Den har akkurat begynt å blomstre her, og er usedvanlig frisk og sunn og riktblomstrende!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...