tirsdag 5. juni 2012

Årets første rose


Jeg er litt ekstra glad for å se denne buskrosen blomstre. I mars flyttet jeg den til et mer egnet sted. Den var blitt stor, dvs FOR STOR, og omplassering var en nødvendighet. Det er vanskelig å forestille seg at en liten plante man kjøper kan bli mer enn 2x2 meter på noen få år. Hyggelig at alt er i orden med den fremdeles. Det ble noen skrammer på nesen min i flytteprosessen. 



Jeg vet ikke hva den heter, men jeg syns Fluffy er et passende navn. Den er herlig fluffy som sukkerspinn!

5 kommentarer:

  1. Fint å se at det er liv i den. Håper den blir like fin som den pleier å være.
    Klem Wenche

    SvarSlett
  2. Så bra at denne klarte flyttingen, for denne var virkelig flott!

    SvarSlett
  3. Så nydelig, delikat rett og slett!

    SvarSlett
  4. Må bare istemme! Denne var da helt nydelig!!

    SvarSlett
  5. Virkelig skøn flødefarve rosen har, og det er da bare dejligt busken er blevet så stor så fin den er!
    Fluffy er et godt navn :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...