søndag 15. april 2012

Gjødsling og siste krokus

I går hadde jeg en fin hagedag i solskinnet. Jeg gjødslet med hønsegjødsel. Den lukter litt, men den er billig og ok. Det påstås at sneglene skyr lukta av hønsegjødsel, men det har jeg ikke merket noe til. Krokusene har nesten takket for seg og den siste krokusen Crocus botanical 'Ruby giant' måtte jeg jo bare ta bilde av.

Den er yndig og slett ingen gigant slik som navnet tilsier. Etterhvert skal jeg grave opp en del krokus og flytte på dem. Nå er det jo lett å se hvor de er hen.

5 kommentarer:

  1. Det gjør godt solskinn og hagedag. Ingen ting er bedre nå på våren!
    I dag snør det hos meg, men jeg kan kose meg med plantene i lysthuset og da gjør det ingen ting!

    Ønsker deg en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Nydelig krokus! Jeg fikk med meg at det var fint vær i går, men da var jeg jo selvsagt ikke hjemme. Fint at du fikk gjødslet godt. Det skal jeg se å få gjort også, for det er lurt å gjøre på våren.

    SvarSlett
  3. Hei! Her svingte jeg innom for meg en ny blogg. Tar sikkert turen innom senere, her var det mye interessant å kikke på.

    SvarSlett
  4. Jeg kom bare lig forbi.
    Godt billede af din krokus.
    Alle vore krokusser har sagt farvel for i år.
    Tak for kigget.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...