søndag 20. mai 2012

Syrlig og frekk

Jeg måtte klippe ned min 4 år gamle Euphorbia am. Purpurea pga mange visne greiner, men nå har den fått ungdommelig glød igjen. Frekk og syrlig er den i fargeveien.

Syregrønt og rødt er vel også passe frekt sammen? dette minner meg om et oppussingsprogram der de malte en vegg rød og en vegg syrlig grønn. Det ble bedre enn fryktet.

En litt dusere fargesammensetning med Japansk lønn Acer japonica orange dream og hasselurt Asarum europaeum.

En frekk liten frøplante av lønn har slått seg ned blant Astilben.

2 kommentarer:

  1. Artige farvekombinasjoner. Vortemelk har gjerne litt snåle farver, den er dessverre litt overivrig her i hagen. Jeg har faktisk begynt å bli lei hele vortemelken, sypress varianten er no herk.
    Ha ei flott uke.

    SvarSlett
  2. Spreke fargekombinasjoner! Og jeg likte den syrlige grønne.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...