lørdag 31. mars 2012

Tårn av erteblomster

I morgen regner jeg med å så Erteblomster Lathyrus. I fjor klatret de oppover en wigwam laget av pil og det ble til slutt til et tårn på mer enn 2 meter.

Her i hagen er det dyp leirejord og det liker erteblomstene. Dermed ble de mye høyere enn jeg planla og stativet ble for lite. Ett par dager etter at jeg tok dette bildet dro vinden "tårnet" halvveis over ende.
Imidlertid var det fint at "tårnet" ble så stort at det skjulte en god del av hagen bak. Da ble det mer dybde i hagen og man ble kanskje litt nysgjerrig på hva som befant seg bak. Jeg må forresten lære meg å lage skarpe bilder! Kamerastativ er kanskje tingen siden jeg sliter med å holde kamera rolig.

2 kommentarer:

  1. Erteblomster er en blomst som hører sommeren til. Jeg pleier også å ha mine klatrene i pilkvister!

    Koselig blogg du har og jeg kommer gjerne på besøk en annen gang også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for besøket og velkommen tilbake!
      Hilsen Vigdis

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...