fredag 1. mars 2013

Ny mal og analytics blogspot

Jeg er i det kreative hjørnet og lager ny mal i dag. Den forrige ble litt upersonlig har jeg fått høre :-), men protester gjerne hvis du syns den andre var bedre. Den andre malen (dynamiske visninger) ga meg utrolig mange sidevisninger, men det var fordi den tok med rubbel og bit av nettlesere som var innom daglig for å sjekke forandringer.  analytics.blogspot.no gir en troverdig, men akk så nøktern oversikt over sidevisninger, hvor leserne kommer fra og så videre.

Ha en god fredagskveld alle sammen og takk for alle hyggelige kommentarer! 
Hilsen Vigdis

6 kommentarer:

  1. Jeg skjønner godt at du byttet, for den dynamiske ble litt for dynamisk for meg ;-)

    Ønsker deg en fortsatt fin fredag.

    SvarSlett
  2. Jeg synes begge var fine jeg :) God helg!

    SvarSlett
  3. Det er vel som baken og så liker vel de fleste det de er kjent med. Det er nå det man fyller bloggen med som er det viktigste. God helg!

    SvarSlett
  4. Takk, takk :D Har tittet innom og frydet meg over dine flotte bilder og innlegg i flere uker, men aldri funnet noen måte å kommentere. Nå kan jeg jo endelig det, hurra! Dynamisk var lekker, men litt lite interaktiv synes jeg, men det kan muligens være avhengig a nettleser. I så fall, var det ingen god løsning, for nettet skal være for alle, uansett nettleser ;-)

    SvarSlett
  5. Synes denne er den beste versjonen du har hatt.
    Gratulerer!
    Klem Wenche

    SvarSlett
  6. Moro at du forandrer! Jeg synes denne var grei. Men den forrige likte jeg utrolig godt. Den var så velorganisert og annerledes enn andre. Den forrige fremhevet kanskje bildene dine enda mer og skilte deg ut fra mengden. Men denne er helt ok.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...