søndag 17. mars 2013

Fylt primula

Var innom Gjennestad i går og kom ut igjen med favnen full av påskepynt og småplanter. Alltid farlig for lommeboken å besøke denne butikken.
Ble så glad da jeg fant denne fylte primulaen hos Gjennestad. Skikkelig lekker synes jeg!
Den ligner veldig på noen primula som Dalby viste i bloggen sin for litt siden. Blomstene har den sarteste lysegule fargen man kan tenke seg og er akkurat passe store. Håper den egner seg til å plantes ut i hagen på forsommeren.

Dette er min absolutte favorittplante nå i mars. Flere marsfavoritter kan du se hos Anna vattenkanna.

9 kommentarer:

  1. Alltid farlig for lommebøker når man havner i slike butikker. Men jeg ville ikke hatt dårlig samvittighet for pengebruk når du fant en så nydelig Primula. Kos deg med den og aktiviteten i planterommet. Det er snart vår!

    SvarSlett
  2. Det var en nydelig primula. Kjenner jaktinnstinktet murrer etter fylte primula :-). Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  3. Ja den var skikkelig lekker : )

    SvarSlett
  4. Vårlig og lekre! Trenger litt blomster nå.

    SvarSlett
  5. Nydelig primula. Jeg har også kommet over flere fylte primula på hagesenteret i år, og det skal innrømmes at flere har blitt med hjem.
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  6. Den var lekker!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. vad fin den är
    ha det så bra
    maggan

    SvarSlett
  8. Vacker Primula! Man behöver lite glada färger så här års.
    Ha det fint,
    Carina

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...