søndag 3. mars 2013

Første måltid på terrassen i dag

Om litt skal jeg sitte i solveggen på terrassen og kose meg i sola. I fjor på denne tiden satt vi i T-skjorte ute, men i dag må jeg nok ha med meg et pledd.

Bildene viser kulinariske høydepunkter ute i juni i fjor. Måltidet ute i dag blir nok av det enkle slaget siden kokken (min mann) er bortreist. Ektemann som er glad i å lage mat og kone som liker å spise god mat er en fin kombinasjon. Salaten kommer fra egen hage selvfølgelig, så jeg har bittelitt av æren :-)

Og så et bilde fra et hageselskap i fjor hos en god musikernabo. 
Det smakte akkurat like godt som det ser ut som. Fineste selskapet i hele fjor.

4 kommentarer:

  1. Det er så deilig med sol, varme og muligheter for å sitte ute igjen! Du viser noen riktig fristende bilder.
    Her har jeg sittet i solveggen med hageblader, solskinnsboller og urtete i dag. Helt til katten kom med en liten gråsisik i munnen og ville spise sammen med meg. Nå har jeg rømt inn til bloggen en tur mens katten spiser alene.
    Ha en fortsatt strålende søndag!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Dette ser nydelig ut. Ville bare fortelle at jeg har bestilt to stk. G.s. 'Album'. Er kjempefornøyd. Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  3. Jeg føler ikke noe behov for å innta maten ute, med eller uten pledd. Men kaffe har jeg kost meg med i en lun solvegg :) God ny uke!

    SvarSlett
  4. Deilig å spise ute! Også vi tok lunsjen i det fri, og det var som om telen slapp taket i timene mens vi var ute i dag.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...