torsdag 2. juli 2015

Project 1 er ferdig

Den siste tiden har jeg vært lite flink til å legge ut nye blogginnlegg. Det skyldes at all fritid går med til hagedesignstudiet. I april startet jeg på et 1-årig studium ved Oxford College of Garden Design. All undervisning er web-basert, og det vil si at det blir mye Skyping, nedlasting av forelesninger, scanning av design arbeid og mye selvstudium. 2 timer i uken har vi web-klasserom hvor vi går gjennom alle innleverte lekser sammen med lærer. Veldig moro og veldig krevende :) Prosjekt nr 1 (rekkehushage i engelsk stil) er i boks og slik ble SketchUp-bilde nr 1.

Collagen er et moodboard for prosjekt 1 (contemporary style)

Samme design med mer tradisjonell stil.

Hagehilsen fra Vigdis

6 kommentarer:

  1. Så spennende og gøy! Lykke til videre, gleder meg til å se flere prosjekt. Det første syns jeg ser veldig bra ut, like den stilen.

    SvarSlett
  2. Hei! Det må være fantastisk morsomt, spennende, inspirerende... Den svarte hundekjeksen som jeg fikk frø fra deg, har blomstra utrolig i år. Tusen takk! Anne

    SvarSlett
  3. Det høres ut som et spennende studium. Spennende å se prosjektet med både skisse og moodboard i forskjellige stiler :)

    SvarSlett
  4. Kjempegøy. Så heldig du er, selv om det nok krever enormt mye arbeid. Likte god planen på det første prosjektet ditt. Du er flink: )

    SvarSlett
  5. Veldig imponerende. Kunne også tenkt meg et sånt studium, men spørs om jeg klarer å finne energien. Blir spennende å se hva du lærer.
    Hilsen Ingeborg fra fruhaldshage.blogspot.com

    SvarSlett
  6. Der var da spændende, det kunne jeg også godt tænke mig, men har desværre ikke tiden.

    Flot rækkehushave du har designet!

    Jeg håber du fortæller mere, og viser mere af dit arbejde :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...