torsdag 1. november 2012

Mus i hageavfallspose inni bilen....iiik!

Bilde fra Wikipedia
 
Jeg har hatt en tur med hageavfall til Kastet gjennvinningsstasjon i dag! Jeg pleier å samle hageavfall i solide plastsekker og frakter dem i bagasjerommet. Men det er første gang jeg har tatt med meg en liten gnager. Da jeg var i ferd med å løfte ut den siste sekken, var det en liten mus som fikk fart på seg inni bagasjerommet. Livredd pilte den frem og tilbake, men fant til slutt veien ut som et oljet lyn. Veldig glad for at den holdt seg rolig på gjemmestedet sitt så lenge jeg kjørte! Nå lever den sikkert glade dager i alt hageavfallet på Kastet.
 
Hagehilsen fra Vigdis!

2 kommentarer:

  1. :)) Var det du eller musa som ble reddest? Mus i bilen er ikke hyggelig akkurat, det var da enda godt den hadde vett til å sitte stille å nyte turen.
    Finfin torsdag til deg.

    SvarSlett
  2. Ikke dårlig med blindpassasjer i bilen. Godt at den satt stille hele veien da.

    Jeg har mus i skapet under oppvaskkummen hver høst. De kommer inn når det blir kaldt. Jeg ser de sjeldent, men er heller ikke redd de. De er mye reddere meg tror jeg, og kattene ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...