søndag 30. september 2012

Ikke ferdig, men i godt humør

Jeg hadde et lite håp om at jeg skulle vise noen fine bilder av en ferdig forstøtningsmur i dag, men tross hard jobbing ser det fremdeles ut som om det har vært et lokalt jordskjelv i hagen her. Det har vært en utrolig skitten jobb og tre par jeans er blitt gjennommøkkete. Det minner meg om denne vitsetegningen av Loriot (tysk komiker). Litt distre og skitten blir man når man driver på ute i hagen.

Hvor ofte må jeg fortelle deg at du ikke skal legge papir i kompostbingen?

Hagehilsen fra Vigdis

2 kommentarer:

  1. Tak for kigget.
    Her har vi haft fin vejr i formiddags, men i eftermiddag har det regnet. Det er ved at være nok. Håber på tørvejr,så jeg har kan komme igennem haven en sidste gang inden vinter.
    Ha` en god søndag aften.

    SvarSlett
  2. Noen ganger så blir ikke alt som en har tenkt. Men det går fremover med deg, og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...