onsdag 20. april 2016

Zinio og hageblader på nett

For oss som aldri får nok av hageblader er zinio.com et funn. Man kan abonnere på blader eller kjøpe enkeltutgivelser. Og dette er mye billigere enn å kjøpe papirutgaven. Bladene er tilgjengelig på nett hele tiden og man sparer masse plass i bokhyllen. Og så oppdager man hageblader som ikke er tilgjengelig i Norge på annen måte.


Gardens Illustrated er kanskje det mest fasjonable hagebladet som finnes og det koster nesten tre ganger så mye på Narvesen. Man får en epost som varsler når en ny utgivelse er klar. 



Her er noen av bladene jeg kjøper. Backyard er et ledende australsk hageblad som stort sett handler om moderne hagedesign for små hager. LAM er mest for de som er interessert i offentlig landskapsarkitektur. 

Når jeg ser noe jeg liker i bladet, lager jeg et utklipp og lagrer det i en idefolder på PCen.

Klem fra
Vigdis

2 kommentarer:

  1. Så Flott! Jeg bruker Readly, flere engelske hage blader deriblant Gardens Illustrated og noe svenske. Som Spotify for magasiner, tilgang til masse forskjellig til ca 10 euro pr mnd. Kan ta utklipp eller legge bokmerker på artikler.

    SvarSlett
  2. Kjempetips Vigdis!
    dette skal jeg sjekke ut:)
    Takk og god helg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...