tirsdag 19. april 2016

To farger sammen

 I det siste har jeg jobbet mye med sammenplantinger i hagedesign-studiet. Jeg har satt sammen 20 forskjellige bed, skrevet om plantene og bedene, laget planteplan og lagt mye jobb i Layout. Det som gjorde det ekstra vanskelig, var at vi bare fikk bruke 6 planter og to farger for hvert bed.Her er noen eksempler i form av collager.
Blått og hvitt  for solbed. Præriestil

 Blått og hvitt for halvskygge. Denne ligner på min egen hage. Tradisjonell stil.

 Rosa og blått for solbed. Præriestil

 Hvitt og grønt for solbed. Klassisk, elegant stil.

Blått og rødrosa solbed. Romantisk stil.

Hagehilsen fra
Vigdis


4 kommentarer:

  1. Så vakkert du har laget det til. Det er faktisk veldig flott å kun mikse to farger. Lykke til med studiet. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
  2. Det er iallefall ingen tvil om at du har havnet på rett sted mhp studiet. Dette er virkelig bra !

    SvarSlett
  3. Høres ut som et kjekt studium. :)
    Hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  4. Dette innlegget likte jeg godt! Det er moro se forskjellige forslag til samplantinger. Det er ikke enkelt å holde seg til få farger! Det øverste likner litt på et bed jeg jobber med nå, men jeg har også tilført gult sammen med det blå og hvite/sølv. Du må gjerne vise flere forslag til samplantinger en annen gang også:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...