onsdag 16. april 2014

Vakrest i hagen nå

Julerosehybridene som jeg kjøpte på hagemessen i fjor står med blomster nå og jeg beundrer dem hver dag. Alle er kraftige, fine planter som tålte å bli flyttet på i fjor høst. Noen av dem hadde en rotball på 40x40 cm, ikke dårlig på en sesong! Men obs Juleroser liker ikke å bli forstyrret i røttene sine, iallefall ikke nå om våren! Da henger de straks med hodet. Jeg gravde opp mine tidlig i fjor høst fordi jeg trodde vi skulle flytte til nyhuset, men slik ble det altså ikke. (Nyhuset er leid ut til et firma).

Aller vakrest i hagen nå er likevel det lille prydkirsebærtreet. Søtere "tre" skal man lete lenge etter :)

Kjære Bloggvenner, ha en riktig God Påske!
Klem fra Vigdis

6 kommentarer:

  1. Når jeg så overskriften din så visste jeg at det måtte være med noen juleroser! ;-) De er så vakre, ja.

    God påske!

    SvarSlett
  2. Ja, juleroser er bare så nydelige og disse i rosa var ekstra fine! Jeg så de hadde et kjempebra utvalg på messen i år, men kjøpte ingen, nå angrer jeg litt.... Ønsker deg fine vårdager og en riktig god påske!

    SvarSlett
  3. Nydelige juleroser! Jeg har bare to og ønsker flere :) Ønsker deg en riktig fin påske! Hilsen fra Tone

    SvarSlett
  4. God påske!! Dette var aldeles nydelige blomstrende bilder.

    SvarSlett
  5. Nydelig blomsterhilsen, Vigdis. God påske til deg ;)

    SvarSlett
  6. Helt nydelige både prydkirsebær og julerosene!
    God påske :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...