lørdag 13. april 2013

Fantastiske juleroser på Hagemessen

Jeg har vært på Hagemessen i Lillestrøm i dag og fråtset i Juleroser. Gartneriet Spiren har en fantastisk salgsbod hvor det bugner av Julerosehybrider. Kraftige planter av varierende størrelse og pris, ingen plante er lik hverandre.
Åtte flotte planter ble med hjem i fargene mørk plomme, diverse gammelrosa og hvit med rosa prikker. Disse plantene var verdt hele turen :-) Hyggelig å hilse på Marit Sønstebø på juleroseboden.

Hagehilsen fra en blid Vigdis!

13 kommentarer:

  1. Hei! Det er så morsomt å handle i slike utsalg. Akkurat nå står de på stuegulvet for å nytes.
    Hilsen fra en også blid Anne!

    SvarSlett
  2. Flotte juleroser, du har købt. Jeg kunne unde dig at besøge Spiren. Det tager vejret ganske fra én når man ser de mange tusinder af juleroser i de store drivhuse.

    SvarSlett
  3. Så fine! Jeg har også vært der i dag og har 3 nydelige juleroser med meg heim:)

    SvarSlett
  4. Det var mange fine juleroser du kjøpte deg! Det er herlige planter. Det var hyggelig å hilse på deg også :-)

    SvarSlett
  5. Heldiggrisen! Gratulerer med nyanskaffelsene!

    SvarSlett
  6. Var det ikke herlig med alle Julerosene ! Jeg fikk med meg 4 og har akkurat avsluttet min julerosefotografering til bloggen. Flotte bilder or fortsatt god helg

    SvarSlett
  7. Å så deilig med juleroser - skulle så gjerne har vært på hagemessen :/:/ Godt å se at Spiren innfridde forventningene.

    SvarSlett
  8. De var så utrolig flotte, der hadde ikke jeg gått tomhendt hjem heller.
    God lørdag fra Marit.

    SvarSlett
  9. Snakk om godisaffær for hagegale. Sukk… Neste år må jeg få med meg Hagemessen.

    Tør jeg håpr på din stemme i Inspirasjonsprisen 2012 "Uterom"?
    Sjekk denne:
    http://ordovergrind1.blogspot.no/2013/04/stemme.html

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  10. Enig, det var mange flotte og unike juleroser. Jeg ventet nesten litt for lenge ut på ettermiddagen med å handle, så utvalget ble faktisk litt utplukket. Valgte 3 mindre planter i stedet for en stor, var så vanskelig å velge. Og måtte ha litt i lommeboka til klematis også. Du har virkelig fått med deg utrolig mange flotte eksemplarer!

    SvarSlett
  11. Nydelige juleroser! Håper dem selger slike til neste år også.

    Ønsker deg en super fin søndag! Klem

    SvarSlett
  12. Thе eԁucation provider will assist yоu оveг the phοne
    anԁ even taκe yоur ordеr гіght
    thеn and thеre to asѕure you get
    what you neеd. Aԁapting Workforсe to Eѵolving Health Sуstеm Needs.
    - Will the policy includе instant medіcal carе need.



    My website ... Health Insurance

    SvarSlett
  13. Vackra bilder på julrosor! Åh vad jag köpa dom i vår!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...