lørdag 3. november 2012

Nå ser det bedre ut!

Vivis hagerom spør etter bilder av helgeglede og her er mitt bidrag. Jeg er nemlig glad for at det nå ser litt mer ordentlig ut der søppeldunkene står.
I går ettermiddag tok jeg meg sammen og fikk lagt skiferheller på nordsiden av huset. Dette området er hagens roteområde med jord-, grus- og steinlager.

Slik så det ut tidligere. Grusmassen til høyre har jeg jevnet utover og stampet til. Deretter sand og skifer oppå der igjen. Jeg har utsatt og utsatt denne jobben, men så var det ikke så ille likevel da jeg kom i gang. Til venstre der det ligger stein skal det bli et laaaangt blomsterbed.

Hagehilsen fra Vigdis!


11 kommentarer:

  1. Så flott det ble! Skifer er veldig anvendelig å bruke i hagen.

    SvarSlett
  2. Dette ble virkelig fint. Det er mye bedre å holde orden, når det er heller !

    Ønsker deg en fortsatt fin helg! klem

    SvarSlett
  3. Det er så deilig å få gjort unna slike ting som ligger på vent. Etter alt du har gjort av hard landscaping i år, er jeg imponert. Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  4. Så flink! Og så ble det jo kjempefint:) Deilig å få unna sånt som bare ligger og venter.
    Ha en fin søndag!
    -Hilsen Elin-

    SvarSlett
  5. Dette ble flott! Renslig og ryddig. Godt å få unna sånt som bare blir hengende.


    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Så fint det ble, skifer er veldig flott å bruke både til murer og hagegangerr. Kan tenke meg at det bliur virkelig flott når du får ferdig bedet du planlegger.

    SvarSlett
  7. Åh det er deilig når det blir skikk på ting. Pent ble det også. Riktig hegeglede!

    SvarSlett
  8. Hei, gratulerer med en flott jobb.
    Syne det ble riktig bra.Et bra valg du gjorde der.
    Klem Wenche

    SvarSlett
  9. Du har jammen stått på å fått det fint. Det vart virkelig prikken over i-en.
    Ha det godt.

    SvarSlett
  10. It's always a relief to complete a job one has been putting off. The slate makes an attractive base, and it will be easy to keep everything tidy.

    SvarSlett
  11. Det känns alltid bra när man fått gjort något som man inte helt velat ta itu med, när det är färdigt ser det ju jättefint ut. Kan förstå att det är en glädje :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...