torsdag 30. april 2015

En riktig villahage med gullpil

Dere som har fulgt bloggen min en stund husker kanskje at jeg jublet over kjøpet av dette hyggelige huset for ca 2 år siden. Her skulle jeg boltre meg i stooor hage. Og endelig skulle bloggtittelen Min Villahage bli litt mer passende ;) Men så har ting krøllet seg til i forhold til andres behov og ønsker i familien og dermed har det ikke blitt noen flytting på oss likevel. Huset legges nå ut til salgs og hvis du kjenner noen som er på jakt etter en bolig med sjel, så er det bare å dele denne linken til Salgsoppgaven

Velkommen til visning!
I hagen er det en fantastisk gullpil som du ser gjennom vinduet på bildet. Jeg vet at det er en gullpil, fordi jeg har hatt en treekspert her for å beskjære det. Han kunne fortelle at Gullpil kjennetegnes av at ny tilvekst har en gullgul farge på barken og han foreslo at jeg skulle ta noen små kvister og sette i jorda. Landskapsentrepenørene Håkonsen & Sukke gjorde forresten en super jobb med beskjæringen. Håper ikke neste eier sager ned treet.....

Hilsen Vigdis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...