torsdag 17. oktober 2013

Hageglede

I dag har jeg følt meg litt nedslått, akkurat som Hostaene.
 Men så tok jeg meg en tur rundt i hagen og kjente at det gjorde godt å få litt frisk luft. Naboens katt ville ha masse kos (er den tankeleser?) og så fikk jeg en fin overraskelse på forsiden av huset.
 En liten, sitrongul Aurikkel blomstrer for første gang. Trodde den skulle bli rosa, men denne fargen fikk smilet fram hos meg :)

Og igjen blir jeg minnet på hvor mye glede hagen gir meg og hvor heldig jeg er som har denne flotte hobbyen.
Klem fra Vigdis

2 kommentarer:

  1. Ekte hageglede! Det smittet faktisk helt hit til meg gjennom skjermen. For en strålende glad aurikkel:)

    SvarSlett
  2. Fantastisk hvordan naturen og hage kan påvirke humøret vårt i positiv retning.
    Tenker du har mye å ordne med nå midt i flytteprosess. Mange gode tanker til deg, Vigdis.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...