søndag 11. august 2013

Sensommerfarger

Sensommeren har så visst mye å by på fargemessig. Solbedet har for eksempel blitt det rene karnevalsbedet den siste uken.
 Her har jeg lent meg over terrassegelenderet og tatt bilde. Solbedet tar seg best ut fra siden, da blir det mest dybde i bildet.

 Her har jeg tatt bilde fra plenen i samme retning som det første. Den rosa Solhatten var definitivt ikke invitert med i karnevalet, men jeg setter pris på den likevel.

Og så et bilde fra terrassen igjen i motsatt retning.


Nytt av året i solbedet er Sommerfuglbusken Buddleja davidii Ile de France. Merkelappen viste rosa blomster, men den er mer lilla. Når sola står på her, og det gjør den nesten hele dagen, summer det av humler og vepsefluer. Sommerfuglene flagrer fra Buddlejaen og over i Storverbenaene. Veldig hyggelig å se at hagen er et spisskammers for insektene.

Hagehilsen fra Vigdis



9 kommentarer:

  1. For et nydelig sensommerbed!

    SvarSlett
  2. Luftig og spennende fargekombinasjoner!

    Brita

    SvarSlett
  3. Vakkert! Koselig med mange humler og sommerfugler :)

    SvarSlett
  4. Nydelig sensommerblomstring!
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  5. Her var det mange favoritter. Anne

    SvarSlett
  6. Herlig og kreativt. Jeg elsker mange farger sammen, i en slags "vill harmoni". I hagen din formelig brenner det akkurat nå, Vigdis. De hvite solhattene er staselige.
    Har du tid så titt innom bloggen min. Har nemlig et spørsmål som du kanskje kan gi meg et tips?

    Nydelig ny hageuke ønskes deg.

    SvarSlett
  7. Hei Vigdis

    En fantastisk fridighed du der kan vise!

    Ha en dejlig fridag idag!

    SvarSlett
  8. Å jeg kan tenke meg at sommerfuglene koser seg inn i dette bedet! Nydelig!

    SvarSlett
  9. VILKA UNDERBARA BILDER härinne:) din blogg är verkligen jättefin...har du bloglovin??

    Kolla in min blogg för skön sovrums inspiration :)

    LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...